SMS polnitev
- pay365
- Pomoč
SMS polnitev je storitev, ki omogoča enostavno polnjenje mobilnih računov s poslanim SMS sporočilom vsem uporabnikom operaterjev, ki omogočajo storitev pay365. Mobilni račun uporabnikom lahko s SMS sporočilom polni plačnik ali uporabnik sam.
Da, sporočila poslana na številko 3388 se zaračunajo po ceniku vašega operaterja.
Medtem ko bo uporabnik mobilnega računa lahko v polnitvi užival takoj, bo vaš bančni račun obremenjen zbirno enkrat mesečno (na izbrani datum mesečnega plačila) v višini vseh neplačanih izvedenih polnitev v preteklem obdobju.
Polnitev bo opravljena takoj po prejemu SMS sporočila z zahtevo za polnitev. Uporabnik mobilne številke bo takoj - v nekaj sekundah po posredovani SMS zahtevi prejel dobroimetje na svoj mobilni račun.
Za vsako uspešno polnitev prejmete samodejno potrditveno SMS sporočilo na mobilno številko, s katere je bila sprožena polnitev, in na mobilno številko, katere račun je bil napolnjen.
Ne. Eno mobilno številko izimobila lahko polni samo en plačnik.
Če vaš operater storitve pay365 ne omogoča, ne morete polniti svojega mobilnega računa. Lahko pa, kot plačnik, mobilni račun polnite vsem uporabnikom operaterjev, ki to storitev omogočajo.
Lahko. Uporabniki operaterjev, ki omogočajo storitev pay365 na kratko številko 3388 pošljite SMS zahtevek za polnjenje računa. Poslano sporočilo se zaračuna po ceniku vašega operaterja.
Če niste uporabnik operaterja, ki omogoča storitev pay365 in polnite račun drugemu uporabniku, se vam poslano SMS sporočilo obračuna po veljavnem ceniku vašega operaterja za gostovanje v državi, kjer se nahajate.
Višina posamezne polnitve je odvisna od operaterja. Najvišji skupni dovoljeni znesek odprtih obveznosti je 100 EUR.
Ko je vaš bančni račun obremenjen, lahko ponovno polnite do nove skupne vrednosti 100 EUR.