Direktna obremenitev bančnega računa
- pay365
- Pomoč
Direktna obremenitev je plačilna storitev, pri kateri prejemnik plačila Mobi lab d.o.o. na podlagi vašega soglasja posreduje navodila vaši banki za obremenitev vašega bančnega računa v višini obveznosti, ki jih imate do prejemnika plačila oziroma ponudnika storitev.
Pogovorno za direktno obremenitev pogosto uporabljamo izraz trajnik, vendar so med njima razlike:
- trajnik sklenete z banko, da iz vašega bančnega računa mesečno plačuje točno določen znesek, direktno obremenitev pa sklenete s ponudnikom storitev oziroma prejemnikom plačila, ki vaši banki odredi plačevanje vaših neporavnanih obveznosti,
- trajnik se sklene za nespremenljiv (fiksni) znesek, pri direktni obremenitvi pa je znesek lahko vsak mesec drugačen,
- trajnik se najpogosteje uporablja za plačevanje posojil, direktna obremenitev pa za plačevanje računov.
Slovenija se je kot del Evropske skupnosti in Evropske monetarne unije vključila v enotno območje plačil v evrih. S tem namenom je bil pripravljen in sprejet Nacionalni program SEPA v Sloveniji. Več o SEPA DB si lahko preberete na spletni strani www.sepa.si.
To je unikatna oznaka vaše Pristopnice, ki jo morate imeti pri roki, ko urejate reklamacije ali zahtevate ukinitev storitve pay365. Referenčno oznako soglasja vam posredujemo prek SMS sporočila oziroma je navedena na Pristopnici. Priporočamo vam, da referenčno oznako soglasja skrbno shranite.
Vsi uporabniki mobilne telefonije, ki imajo možnost pošiljanja SMS sporočil na kratko številko 3388 ter bančni račun, ki omogoča direktne obremenitve SEPA in želijo plačevati storitve sebi ali uporabnikom tistih mobilnih operaterjev, ki omogočajo storitev pay365. Praviloma vsi bančni računi v EU območju omogočajo SEPA direktne obremenitve.
Bančni račun je ustrezen če omogoča direktne obremenitve po shemi SEPA.
Plačevanje storitev preko direktnih obremenitev opravljate povsem varno, saj ga omogoča plačilni instrument SEPA. SEPA je evropski bančni plačilni sistem, ki upošteva vse varnostne standarde bančnega plačilnega poslovanja.
Plačevanje preko direktnih obremenitev lahko uporabljajo vsi komitenti tistih bank, ki so vključene v enotno območje plačil v evrih SEPA (Single Euro Payment Area). V območje SEPA so vključene skoraj vse slovenske banke.
Najprej izpolnite ter oddate Pristopnico. Ko prejmete potrditveno SMS sporočilo, da je bila avtorizacija s strani banke uspešna, se vaš bančni račun testno obremeni v višini 1 EUR, znesek pa se vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa. Celoten proces avtorizacije traja do deset delovnih dni. Po uspešno opravljeni avtorizaciji lahko začnete plačevati storitve preko direktnih obremenitev.
Za namen avtorizacije se vaš bančni račun obremeni v višini 1 EUR. Če je obremenitev bančnega računa uspešna, je avtorizacija izvedena, znesek pa se vrne pri prvi direktni obremenitvi vašega bančnega računa.
Ne, na eno Pristopnico lahko navedete do 6 mobilnih številk, za katere želite plačevati storitve. Storitve lahko plačujete sebi in še do šestim uporabnikom operaterja, ki omogoča storitev pay365.
Za znesek opravljenih polnitev je direktno obremenjen vaš bančni račun. Banka vsako zbirno obremenitev vašega bančnega računa zaračuna skladno z veljavno tarifo banke.
Plačniku ali Uporabniku se po veljavnem ceniku njegovega mobilnega operaterja zaračunajo poslana SMS sporočila. Vsa prejeta SMS sporočila, ki jih Plačnik in Uporabniki polnjenih mobilnih številk prejmejo v zvezi z izvedbo storitve, so brezplačna.
Pay365 za obveščanje Plačnika s SMS sporočili uporablja tehnično rešitev tretje stranke, zato za morebitna poslana, a nedostavljena SMS sporočila, ne odgovarja.
Seveda. Podatke lahko spreminjate prek e-pošte, ki jo pošljete na naslov info@pay365.si ali portala moj pay365. V portal se lahko prijavite tukaj. Za spremembo podatkov prek e-pošte morate navesti referenčno številko Pristopnice.
Dodajate ali spreminjate lahko mobilne številke za polnjenje in limit porabe za te številke, vzdevke, datum izvrševanja plačila oziroma obremenitve vašega bančnega računa.
Če spremenite datum obremenitve bančnega računa oziroma izvršitve plačila, se bo sprememba izvedla po prvem doseženem koledarskem dnevu v mesecu ki je bil vpisan na pristopnici pred zahtevano spremembo. Morebitni dolgovi do tega datuma so obdelani na dan vpisan pred zahtevano spremembo.
Spremembe najlažje urejate na portalu moj pay365, v katerega se lahko prijavite tukaj ali pošljete zahtevo za spremembo na e-naslov info@pay365.si, kjer navedete nosilno mobilno številko ali referenčno številko Pristopnice ter spremembo, ki jo želite.
Spreminjate lahko tudi ime in/ali priimek ali naslov stalnega prebivališča, vendar morate za spremembo predložiti osebni dokument z novimi podatki.
Za spremembo bančnega računa na Pristopnici morate izpolniti obrazec Vloga za spremembo bančnega računa, ki je objavljen na spletni strani www.pay365.si in ga poslati na info@pay365.si.
Mobilne številke, za katere želite plačevati storitve preko direktnih obremenitev bančnega računa lahko brez težav zamenjate, dodate ali odstranite v portalu moj pay365 ali prek e-pošte z navedbo referenčne številke Pristopnice.
Datum mesečne obremenitve vašega bančnega računa lahko izberete sami. Izbirate lahko med datumi 8., 18. ali 28. v mesecu. V kolikor datuma mesečne obremenitve ne izberete sami, bo vaš bančni račun obremenjen 18. v mesecu, razen v primeru, če pogoji posamezne storitve ne določajo drugače.
Direktne obremenitve vašega bančnega računa, opravljene v okviru storitev za katere ste izbrali ta način plačila, so vidne v pregledu prometa na bančnem računu.
Plačila lahko pregledate v portalu moj pay365. Ko je obremenitev vašega bančnega računa opravljena s strani banke, je takoj vidna tudi v pregledu prometa na vašem bančnem računu.
Plačnik, ki je fizična oseba, lahko zahteva vračilo zneska že izvršenega plačila direktne obremenitve pri svoji banki, in sicer:
- v roku 8 tednov po dnevu obremenitve (če je plačnik podal soglasje brez točnega zneska direktne obremenitve in če znesek direktne obremenitve presega pričakovani znesek),
- v roku 13 mesecev po dnevu obremenitve, za katere meni, da so izvedene neupravičeno (neavtorizirane transakcije).
V kolikor želite odstopiti od Soglasja za direktne obremenitve, morate izpolniti obrazec Ukinitev pristopnice. Obrazec izpolnite in pošljite po pošti na naslov Mobi lab d.o.o., p.p. 11, 1000 Ljubljana, ali po e-pošti na naslov info@pay365.si.
Mobi lab d.o.o. vam bo na podlagi prejete odpovedi onemogočil uporabo plačevanja storitev preko direktnih obremenitev najkasneje v roku petih (5) delovnih dni po prejemu odpovedi. V tem primeru pogodbeno razmerje preneha, dolžni pa ste poravnati vse pretekle neporavnane obveznosti.
Za spremembo bančnega računa na Pristopnici (tudi ob menjavi banke) morate izpolniti obrazec Vloga za spremembo bančnega računa, ki je objavljen na spletni strani www.pay365.si in ga poslati na info@pay365.si. Obrazec nam pošljite skupaj s kopijo nove bančne kartice.